تاثیر COVID-19 بر بازار نوشیدنی های پروبیوتیک

  1. خانه
  2. اخبار
  3. تاثیر COVID-19 بر بازار نوشیدنی های پروبیوتیک

چنانکه می دانید تاثیر مصرف فراورده های پرو بیوتیک بر افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری ها که طی مطالعات متعدد به اثبات رسیده است، انکار ناپذیر است.

از سوی دیگر بیماری همه گیر COVID-19 زندگی را مختل کرده و چشم انداز تجارت را در سطح جهان به چالش کشیده است. چشم انداز بازار فروش و مصرف فراورده های نوشیدنی پروبیوتیک  پیش و پس از شیوع COVID-19 در گزارشی  به وسیله  Reports Monitor  تهیه  شده است. این جدیدترین گزارش، وضعیت اقتصادی فعلی را پس از شیوع COVID-19 پوشش می دهد.

گزارش پژوهشی ارائه شده توسط Reports Monitor یک مطالعه دقیق در مورد نوشیدنی های پروبیوتیک است که کلیه اطلاعات ضروری مورد نیاز یک کاربر جدید بازار و همچنین بازیگران موجود این عرصه تجاری را برای دستیابی به درک عمیق تر از بازار در بر می گیرد. گزارش بازار نوشیدنی های پروبیوتیک بر حسب مناطق، نوع محصول، کاربردها تقسیم می شود:

  • تقسیم بندی نوع (نوشیدنی های لبنی پروبیوتیک، سایر نوشیدنی های پروبیوتیک).
  • بخش بندی صنعت بر اساس مشتریان (بزرگسالان ، کودکان.)

این گزارش به طور خاص سهم بازار، نمایه های شرکت ها، چشم انداز منطقه ای، نمونه محصولات، سابقه ای از تحولات اخیر، تحلیل استراتژیک (SWOT)، بازیگران اصلی بازار، فروش، زنجیره توزیع، تولید، ورودی های جدید بازار و همچنین بازار موجود رامورد بررسی قرار میدهد.

بازیکنان (تولید کنندگان اصلی)، تبلیغات، ارزش نام تجاری، محصولات محبوب، تقاضا و عرضه و سایر عوامل مهم مرتبط با بازار برای کمک به متقاضیان جدید بهتر سناریوی بازار را بهتر درک می کنند.

همچنین مجموعه پژوهش بازار WI BUSINESS WIRE  که در حال نظارت بر بازار نوشیدنی های پروبیوتیکی است پیش بینی می کند طی سال های  ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴  فروش فراورده های نوشیدنی پروبیوتیک حدود ۵/۱۴ میلیارد دلار رشد کند(بیش از ۹٪).

تاثیر کوید 19 بر بازار نوشیدنی پروبیوتیک

probiotic drinks and covid 19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست